Funderar.....

Jag orkade inte skriva något inlägg igår....
 
Jag var iväg och jobbade.
Mådde inte så där jättebra igår, och jag tänkte flera gånger gå hem och sjukskriva mig.
Men jag tänkte hela tiden att jag är kvar en timme till och sen går jag hem.
Men när den timmen var avklarad tänkte och tyckte jag att då kan jag lika gärna
försöka göra en timme till....osv....osv.
Och till sist hade jag klarat av hela arbetsdagen.
 
När jag åkte hem från jobbet stannade jag till en snabbis hos brorsan och dom.
 
Sen åkte jag hem och var hemma resten av dagen och gjorde ingenting.
 
 
Just nu är jag på jobbet.
Det känns inte helt okej.
 
Jag har funderat och funderat...... om jag ska ta semester resten av veckan.....eller
om jag ska sjukskriva mig.....???
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0