Köks-projektet.......

Idag har jag bara varit hemma.... och donat och grejat lite.
 
På eftermiddagen fick besök av mina föräldrar.
 
Sen senare på eftermiddagen gick jag, Johanna och Hasse lös på köket.
Jag torkade ur alla kökslådorna.
 
 
 
 
Jag, Hasse och Johanna hjälptes åt med att göra det fint uppe på köksskåpen.
Vi tog ner allt som fanns på skåpen och diskade det.
Så nu är allt på skåpen så skinande rent .... och blanka.
Själva skåpen (uppe på) torkades rent från damm och fett.
 
 
Båda köksfönstrena fick sig en liten "ansiktslyft".
Johanna fixade upp "nya" gardiner.
Och allt vid fönsterna dammades av.... vissa grejer diskades.... och så blev
det lite ommöblering av vissa saker.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Somriga gardiner med getingar på.
 
 
Ja, jösses!
Det tar längre tid än vad man tror.... att städa så noga.... som vi ju faktiskt gör nu....
i och med mitt projekt "inifrån och ut - uppifrån och ner".
Jag/vi har kommit en bit på vägen.... men en hel del återstår att göra.... det är
några skåp och lådor kvar att rensa i och torka ur.... lite andra ytor som ska
torkas och fixas....osv....osv.
Men fan vad bra det blir när allt är klart!
Och fan vad nöjd jag ska bli och känna mig!
(Och förhoppningsvis de andra i familjen med).
 
Sen är det bara att fortsätta med nästa rum.........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0