Min måndag......

 
Jobbade halvdag idag, och jag hade mer än fullt upp.
Det var mycket jobb och en väldigt "rörig" dag.......
 
På eftermiddagen cyklade jag och Hasse hem till mina föräldrar.
Där var det bara min mamma som var hemma.
Pappa var och fiskade.
Vi fikade och satt och tjålade ett tag.
 
 
 
 
Sen cyklade vi hem till brorsan och dom.
Där satt vi ute på deras nya terass och tjålade.
 
När vi skulle hem ville Molly följa med oss hem.
Så då cyklade hon med oss och var hemma här ett tag.
 
Vi dansade lite och sen var hon ute och hoppade på studsmattan.
 
Tidigare ikväll somnade jag till på soffan.... när jag skulle titta på tv:n.....
då gick det inte längre att kämpa emot tröttheten.
 
Ikväll hade vi även avslutning på vävningen.... ja, för sommaruppehållet.
Men jag kunde att inte gå på den.... av olika anledningar.... tyvärr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0