Ny trasmatta......

Idag har jag haft en sån där jävla "trött-dag"..... suck.
Jag är jättetrött och jag vet inte riktigt varför jag är det?........
 
Så idag har jag bara varit hemma.
 
På dan kom Molly hit medans brorsan var iväg och tränade.
 
Senare på eftermiddagen gick jag lös på våran kökssoffa.... med lite hjälp av Hasse.
Jag tömde soffan på grejer, dammsög den och torkade ren hela soffan.
Sen sorterade jag bort saker jag inte längre behöver elller vill ha kvar.
Och till sist la vi på en ny trasmatta på locket.
 
Det är en trasmatta som jag har vävt för lääääänge sen..... alltså för många
år sen....och som har bara legat och väntat på att få mattfransarna knutna.
Och till sist hände det!
 
Bättre sent än aldrig!
 
 
 
 
Voila! Fint va!?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

superfint blev det!! ;)

Svar: Tack! :)
jagjaana.blogg.se

2014-05-31 @ 10:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0