Grattade i efterskott.......

Det är ju helt otroligt.... att termometern visade på +6,5 grader
imorse när jag åkte till jobbet..... vid 06.30 tiden.
Jag mernar, det är ju trots allt den 10 november idag.....
 
Idag var det första gången, på jätte, jätte länge, som jag inte kände
mig så stressad på jobbet.... och jag hann göra allt som skulle göras idag.
Gissa om det kändes bra!?!
Jag hoppas på fler sånna dagar!!!!
 
På eftermiddagen var vi hem till brorsan och dom.
Vi var dit och grattade Nellie, som ju egentligen fyllde år i fredags, men att då
var ju hon och resten av familj i Egypten.
Dom kom hem inatt... och det känns skönt att ha dom hemma igen.
 
Om ett tag ska jag iväg på vävning.
Förra gången började jag att väva på en löpare, av linnegarn.... tror jag att det var?
Det var roligt att väva den, för den är inte så bred och man behöver inte
slå så hårt med slagbommen...... och då slipper jag att få så ont i axlarna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0