Hunger games........

Jahapp.... så var helgen snart slut.
Och som vanligt så har jag haft många, många planer för helgen och jag har
fortfarande huuuur mycket som helst att göra... men inte mycket av det har blivit gjort.
Lite har jag försökt göra, men det har slutat med att jag har känt mig helt orkeslös.....
och då har jag valt att vila istället.
Tråkgit, men sant!
 
Men idag har jag i alla fall varit utanför dörren.
Jag och Johanna har varit till Ludvika... in på Willys och sen på bio.
 
 
 
 
Vi var och såg på den tredje filmen av Hunger Games.
Och den var, som de två första filmerna, skitbra!!!
Det var spännande från det att filmen började till det att den tog slut.
Och den slutade spännande.
 
Har ni inte sett filmerna Hugner Games, så gör det!
Dom är jättebra.... skådespelarna gör sina roller skitbra....filmerna är
bra gjorda med alla dessa effekter och ljud och allt annat.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Har sett dom två första nu i helgen. Hoppas hinna med en bio i veckan och se del 3.

Svar: Ja, hoppas du hinner det, för det är så jävla mäktigt med bioljudet i den 3:dje filmen.Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-11-23 @ 20:39:11
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0