Nu vill jag flytta.......

Idag var det sista dagen för att göra oktober månadens lön klart... ja, den som ska
utbetalas till de anställda i november.
Så man kan säga att jag hade "totalt-stress-fullt-upp"!!!!
Fy fan, vilken hemsk och jobbig arbetsdag jag hade!!!
Jag hoppas verkligen att jag slipper uppleva en sån dag igen......
 
En arbetskamrat till mig skulle fixa iordning mitt skrivbord och koppla i datorer,
lampor, skrivbord....osv tills imorgon.
Nu hoppas jag att allt funkar som det ska och att jag kan sätta mig vid mitt skrivbord igen....
och "flytta ut" från "lejonkulan" (chefskontoret),
 
Efter jobbet har jag inte gjort något särskilt.... jag har helt enkelt varit så slut... så
jag har mest bara tagit det lugnt och försökt slappna av.
Jo, jag och Johanna var till Ica och handlade senare på eftermiddagen.
Och då fick jag syn på dessa två, som fick följa med mig hem......
 
 
 
 
...... och pryda bordet i vardagsrummet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0