Snäll arbetskamrat.......

Min snälla arbetskamrat hade fixat till mitt skrivbord igår på eftermiddagen,
så imorse var det bara för mig att starta datorn och hämta alla papper och pärmar från
"lejonkulan" och sen sätta mig vid mitt eget skrivbord och jobba igen.... och sitta
tillsammans med mina rumskamrater igen.
Det kändes bra!
 
Som vanligt så hade jag fullt upp och arbetsdagen gick fort förbi.
Jag är fortfarande ½ sjukskriven... och som det är nu på jobbet... och som det har
varit den sista månaden... så är jag helt slut efter min halva dag på jobbet.
Orkar inte så mycket mer efter det.....
 
Var trötter idag också när jag kom hem från jobbet.
Men istället för att sätta mig i en fåtölj och varva ner mig.... och ev. sova lite.... så
var jag och Hasse förbi hemma hos mina föräldrar på kaffe.
 
Sen senare var vi till Konsum och handlade.
Idag blev det lax med citronsås och ris till middagen.
Mums!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad är det du jobbar med/som?

Svar: Jag jobbar som löneadministratör.... med allt vad det innebär. :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-11-07 @ 10:31:06
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0