Sol och sängar......

 
Helt otroligt! Idag har vi haft klarblå himmel och sol!!!
Ä-n-t-l-i-g-e-n!!!
Åh, så härligt!
 
Jag tror att det var solen som fick mig att hållla mig vaken efter jobbet idag.... trots att
jag var jättetrött.... och trots att jag först satte mig i fåtöljen, framför tv:n, och tänkte sova.
Jag blev så glad över solen att tröttheten kändes inte lika tung.... tror jag.
 
Hur som helst så istället för att sova, så åkte jag, Hasse och Johanna till Ludvika.
Johanna skulle på ett ärende och då passade jag och Hasse på att besöka.....
 
 
 
 
....Mio på Lyviksberget.
 
 
 
 
Herregud, vad mycket fint det finns!!!!
Jag såg huuuur mycket som helst som jag skulle vilja ha.
Men nu var vi där för att titta på sängar.
Titta gjorde vi, men vi provlåg på olika sängar och madrasser desto mer.
Ja, vi provade så mycket att både jag och Hasse fick ont i ryggen till slut.... av alla
dessa gånger som vi la oss ner och när vi vred och vände på oss och sen till sist
när vi skulle resa oss upp ur sängen.
Ja, det var nästan som ett gympass ju....hahahhaaa.
 
Visst hittade vi några "favoriter", men ack så dyrt det är med rejäla sängar och sängar
som även är justebara... ja, madrasser som man kan höja och sänka i både fot- och
huvudändan med fjärrkontroller.... för det är just sånna som jag vill ha.
Men , men...  vi ska fundera och även provligga sängarna igen och känna efter en gång till
innan vi bestämmer oss för något.....
 
 
 
 
När vi kom hem från Ludvika såg himlen ut så här.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Ja, jag vill också ha nya sängar, såna där man kan höja och sänka, men det är ju precis som du säger, jättedyrt!!! Var inne i en inredningsbutik och kollade på adventsljusstakar häromdagen. Fina var de, men chocken över det höga priset sitter fortfarande i litegrann... :-)

2014-11-27 @ 13:49:01
Postat av: Jaana

Ja, jag kan tänka mig att adventsstakarna kostar en hel del.... tyvärr...
Kram!

2014-11-27 @ 20:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0