Ultraljud......

Så var det helg igen!
Och nästa helg är det redan 1:a advent!
Helt otroligt vad tiden går fort!
 
Idag har jag varit till en sjukgymnast som gjorde ultraljud på mina axlar,
handleder och på en knöl vid handleden.
Ja, han tittade på mjukdelarna och letade efter något avvikande....
något som ev. orsakar mina problem... ja, typ smärtan och bortdomningarna som jag har.
 
"Något" såg/hittade han, för han skulle lämna uppgifterna till min ordinarie sjukgymnast
och till min läkare så att dom i sin tur fick bestämma och komma fram
till om och vad man kunde göra åt mina besvär.
 
Idag var Helana och hälsade på oss.
Vi fikade.... Helena stod för fikabrödet, saffransbullar, och vi stod för kaffet.
Sen blev det en hel del prat om ditten och datten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0