Disco eller gympapass?.......

Fy fan, nu börjar det bli jobbigt på jobbet.... med allt oväsen från bygget.
Idag började dom att bygga ovanför våra kontor, så det dunkar och smäller till ibland så att man
får hjärtat i halsgropen..... och ett mindre nervsammanbrott.
Idag höll dom även på med någon vibrationsmaskin, alldeles utanför fönstret där jag sitter.
Det durrarde i hela kroppen och tagentbordet skakade.
Och tyvärr är det nog så här det kommer att vara ett tag till..... suck.
 
Efter jobbet sov jag ett tag.
Strax före kl. 16.00 kom Nellie och Molly hem till oss.
Jag/vi skulle vara barnvakt åt dom....  fram tills kl, 22.00 ikväll.
 
Vi har bland annat.... ja, jag och Molly, haft disco.
Vi har spelat hög musik och sen har hon och jag dansat.... medans Nellie och Johanna
har tittat på oss.
Herre  jösses vad drygt det var att hoppa och flaxa till musiken.... det kändes
som ett gympapass ju.
 
Nu är jag med kidsen hemma hos brorsan och dom.
Nellie ville hem och spela på hennes dator innan det blir läggdags för henne och Molly.
Så just nu sitter Nellie vid hennes dator.... Molly sitter och tittar på barnprogram, så
då passar jag på att blogga för idag.
För när jag kommer hem sen senare ikväll, så är det nog raka vägen till sängen som gäller.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0