Idag var det dags igen för.........

 
Jahapp.... imorse var det så dags igen att skrapa bort is från bilrutorna.....
nu är det säsong för det igen.....
 
Imorse var det även dags för mig att sätta på mig strumpor igen...... för nu
är den "strumplösa-säsongen" över för denna gång..... för min del.....
 
Idag var det även dags för mig att "dra i handbromsen" igen.....genom
att sjukskriva mig på deltid..... tyvärr.
 
Det känns väl ingen vidare.... för jag VILL ju kunna och orka jobba på heltid.... men
som det är just nu.... och som det har varit ett tag nu... så går det inte....
hur jag än "biter ihop" och kämpar med att orka jobba på heltid.
 
Jag har ju inte precis blivit mindre trött och matt av att "bita ihop".... och jag
har heller inte blivit att må bättre av det ..... så då bestämde jag mig idag för att prova att gå
ner i arbetstid och se om jag kan bli lite piggare av det och att må bättre av det????.....
 
För som det är nu, så har jag ingen aaaaning om vad det är som gör mig
så trött och matt?......
Det finns så många olika orsaker som kan påverka det....och vilken eller vilka
av orsakerna det är.....ja, det är en bra fråga..... just nu.
 
Jag ringde även Skönvikt idag och där bestämde dom att jag ska gå och ta en
massa prover inom en vecka.... ja, det är samma prover som jag skulle ha tagit
vid min 1-års kontroll senare i år.
 
Så nu är det bara att avvakta och se vad resultaten blir..........?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0