Jag fryser på jobbet......

Så var valet över och det blev ett regeringsskifte.
Det tycker jag är bra!
 
Idag har jag varit och jobbat och det kändes motigt och tungt.
Vi har så jävla rått och kallt inne på kontoret.
Ja, det har vi haft ett längre tag.... i flera veckor.
Av någon anledning så är det ingen värme på, på elementen..... och det känns!
Jag sitter varje dag med en jacka på mig... och ändå så kan jag frysa.
Tår, fingrar och nästippen är kalla för jämnan.
Det är inte min arbetsgivare som är orsaken till kylan, utan det är de
nya ägarna till fastigheten.....
 
Tidigare ikväll var jag iväg och vävde en stund.
Det är alltid lika trevligt och roligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0