Lekparken vid hamnen.......

Vi har haft ännu en fantastisk dag idag.
Solig och varmt.
 
Hasse passade på att ta en längre motorcykeltur idag.
 
Själv var jag hemma och tog det lungt på förmiddagen.
På eftermiddagen ringde Molly och bjöd mig på kaffe.
Jag cyklade ner till Lina och dom och vi satt ute på deras altan och fikade.
 
 
 
 
Sen cyklade jag, Lina och kidsen ner till hamn och till lekparken där.
Kidsen lekte ett tag där.... innan dom sen ville till Ica och köpa sig en varsin glass.
Sen cyklade vi hem.
 
När jag kom hem hade Hasse kommit hem från motorcykelturen... som
bland annat hade gått till norra delen av Dalarna.
 
Kvällen har jag tillbringat här hemma med bland annat att titta på
ett avsnitt av "Morden i Midsomer".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0