Lön.... Kesella.....Coop.....Vävning......

Igår gick det i ett.....
 
Först ut var det en stressig och rätt så jobbig dag på jobbet.... mycket
att göra och många frågetecken angående lönerna.
 
Efter jobbet var jag tvungen att vila lite... för jag var så jävla trött.
Precis när jag höll på att sjunka in i sömnens värld, kom min mamma förbi en liten vända.
 
När jag kvicknat till något så när var jag och Johanna ner till Ica och handlade lite.
Nu förtiden blir det att jag "måste" handla på Ica ibland.... jag som annars är en Coop kund.... och
helst vill handla just på Coop.
Men Coop i byn har inte Kesella... vilket Ica har!!!
Och Kesella äter jag dagligen!
Jag kan inte vara utan det!
Visst, det finns annat märke av kvarg, men just Kesella hallon och blåbär är mina favoriter....
dom är godast helt enkelt.... enligt mig.
Vi rätt tillfälle ska jag höra med någon ansvarig på Coop om dom inte kan ta hem Kesella igen.....
så jag får handla alla mina varor just där.
 
Efter Ica handlingen blev det att äta något fort och sen iväg på vävningen.
Igår var första dagen efter sommar uppehållet.
Det var så roligt och trevligt att träffa hela gänget igen.... och att väva igen.
Jag håller fortfarande på att väva på mattan som Johanna ska få.
Nu har jag i alla fall kommit halvvägs på den.....
 
När jag kom hem strax före kl. 21.00 så var jag trött och slut.... och det dröjde
inte länge förrens jag gick och la mig för natta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0