Orsaker och faktorer.....

Vissa dagar är jag såååå trötter och slut.... och vissa dagar är
jag mer "mänsklig" av mig.... med en "normal" trötthet och ork.
 
Vad det är som påverkar min trötthet och orkeslöshet?.... jaaaa-a?.... det
är nog det ena med det tredje.....  med andra ord: många olika orsaker och faktorer.... tror jag.
 
Vissa av orsakerna och faktorerna kan jag nog påverka själv... till en viss mån och gräns....
medans vissa av orsakerna och faktorerna kan jag inte påverka alls... av olika anledningar.
Och vissa av orsakerna och faktorerna har jag nog inte ens en aning om att jag har......
 
Ja, ja.... det är bara att bita ihop och kämpa på vidare.... så gott det går......
 
Igår hade jag lite av en trötterdag.....
Efter jobbet säckade jag ihop och jag orkade inte ens gå på vävningen.... tyvärr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0