Blåst.....båt.....fika....fondvägg.....smältvatten......

Idag har det blåst halv storm.... och vindarna har varit kalla.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse nere vid hamnen.
Lars sjösatte sin båt idag, men den ville inte starta.
Så då försökte Hasse hjälpa till med att lösa situationen.
 
När det hade gått någon timme och båten fortfarande inte ville starta så gav
Hasse upp för tillfället.
Istället så åkte vi hem till mina föräldrar och fikade och tjålade.
Efter det så åkte vi även förbi hemma hos brorsan och Lina.
Där kollade vi in deras nytapetserade fondvägg... i vardagsrummet...som blev snyggt.
 
Sen åkte jag hem och Hasse åkte tillbaka till hamnen och till Lars båt.
Båten startade inte, men dom lyckades hitta problemet.... tror jag.
Under vintern hade det runnit ner smältvatten i bensintanken.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0