Hamnen två vändor......

 
 
På eftermiddagen var jag ner till hamnen ett tag.
Hasse var också där.
Han höll på med båten..... bland annat så vaxade han den.
 
Det blåste lite kyligt, så för att hålla värmen gick jag runt lite... och
samtidigt passade jag på att fota lite.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter ett tag så blev det att blåsa ännu kyligare, så då lämnade jag
kvar Hasse vid båten och så åkte jag själv hem till brorsan och dom.
Där blev det kaffe och en massa tjål.
 
Sen kom jag på att jag skulle åka ner till hamnen igen och köpa med mig
kaffe och fikabröd åt Hasse.
Men jag behövde inte köpa kaffet och fikat, för det fick jag med mig av Lina.
Så Molly och jag åkte ner till hamen.
 
 
 
 
 
Hasse blev jätteglad över kaffet och fikat.
 
 
 
 
 
Eftersom det regnade så stannade jag och Molly inte kvar så länge.
Men innan vi skulle åka hemåt, så ville Molly ta en liten promenad.... vilket vi
också gjorde.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0