"Skämtdagen"......

Började dagen med att åka till vårdcentralen och lämna 9 rör med blod
för olika tester.....  som läkaren i Skönvikt ska kolla upp... och förhoppningsvis
så är alla värden bra....
 
På jobbet hade jag fullt upp och mer där till.
 
På eftermiddagen var jag iväg på fotvård och sen någon timme senare
var jag och Johanna iväg till frissan.
Vi kom hem för ett litet tag sen.
 
Idag är det ju 1:a april och den "stora skämtdagen".
Jag har inte blivit lurad.... vad jag vet.
Och jag har inte lurat någon.... för jag har helt enkelt glömt av... till och från...
att idag är det "okej" att luras.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej Jaana,
vet du vad var radio meddelandete den där morgon? Att manga delar av Mecklenburg-Vorpommern (där vi bor) är delar av Sverige! Att man hade hittat et gammelt dokument och det fattas en underskrift av den tyska siden. Daför att dokumentet var inte giltigt, vi bor i Sverige nu! Att man väntade för Sveriges drottning Sylvia för att klära upp situatonen!
Det var roligt efterson inte drottningen kom men en bekannt radioreporter...
Det war skämtdagen här.
Hälsningar
Sabine

Svar: Hahahhahaaa.... vad dom hittar på!
Glad Påsk!
Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-04-02 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0