Chinatown.......

På eftermiddagen var jag och Hasse hem till mina föräldrar på kaffe.
 
Mot kvällningen ringde Molly och undrade om vi ville följa med dom och äta ute
på någon resturang.
 
 
 
 
Hos oss var det bara jag och Johanna som ville åta ute och hos brorsan och dom
var det bara Molly och Lina.
Så vi fyra åkte till Ludvika och där var vi in på "Chinatown" och åt.
 
 
 
 
Av det här åt jag..... stekta jätteräkor med blandade grönsaker.
Det gick väl att äta, men det är nog inget jag kommer att äta igen....dels för att det
smakade inte så mycket av det..... och dels för att jag har ätit godare kinamat.....
och sen så var räkorna lite gummi aktiga.... så att säga.
 
Hur som haver, så hade vi det trevligt.... och mätta blev vi!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0