Födelsedagsfika och kräftskiva......

 
Jag fyllde ju år häromdagen, så igår hade jag fika för mina föräldrar och
min brors familj.... och min egen familj så klart.
Johanna kom hem igår från Borlänge... över helgen.
 
Egentligen har jag slutat att fylla år och firar inte min födelsedag.... sen många år
tillbaka.... men, men.....
 
 
 
 
Hur som helst så blev jag firad och vi fikade och hade det trevligt.
 
 
 
 
Igår kväll blev vi bjudna på kräftskiva hemma hos brorsan och dom.
Det var några år sen sist jag åt kräftor, så gissa om jag blev glad för inbjudan.
 
M-m-m-m-mmmmmmmmmm..... det var sååååååå gott!!!!
MUMSILIFILIBABBA!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Grattis i efterskott!
Kram!

Svar: Tack ejmis! :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-08-29 @ 12:58:41
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0