Lungt, men ack så varmt ute på sjön........

 
På eftermiddagen åkte jag och Hasse ut på sjön.
Vi var ute i flera timmar.... och vi kom hem på kvällen.
 
Jösses, vad solen har gassar hett, idag igen!
Puuuh!
 
För min del blev det tre långa dopp i sjön idag..... och det var så skönt i vattnet.
Ja, jag var helt enkelt tvungen att doppa mig, så att jag skulle orka sitta i solen och
njuta av det vackra vädret och den goda matsäcken vi hade med oss.
Men stundtals var det olidligt hett.
 
Medans vi var ute på Ulvön, så kom Jonas och Katja förbi på ett "besök" i sin båt.
Det var trevligt!
 
För övrigt så var det väldans lungt ute på sjön idag.... det var inte många båtar man såg...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0