Tillbaka till det vardagliga rutinerna......

Efter fyra veckors frånvaro från jobbet, så var det idag dags igen att återvända
till de vardagliga rutinerna..... väckarklockan.... morgonrutinerna.....körningen till Ludvika....
och kliva in på jobbet och göra rätt för sig..... och mer där till.
 
Jag hade ju hoppats på en bättre start än vad jag fick.
Dels sov jag dåligt inatt, så jag var så jättetrött imorse när jag skulle kliva upp.
Sen hade jag hur mycket som helst att göra, eftersom min "ersättare" inte hade
varit på jobbet mer än två dagar under min frånvaro.
Suck!
 
Hasse började också att jobba idag, med ett eftermiddagsskift.
 
Sent på eftermiddagen var jag och Johanna ut och plaskade i poolen för att
svalka ner oss i värmen.
Det var skönt och svala blev vi.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0