Filmtajm med Mollan.....

Idag var jag till jobbet och lämnade in mitt läkarintyg.
Tänkte bara lämna in den snabbt, men så blev det inte.
De flesta som såg mig undrade vad jag hade gjort med handen....
och/eller så undrade dom hur det var med mig.... och så ville dom passa på att önska
mig en god jul och gott nytt år.
 
När vi kom hem från Ludvika var vi hem till mina föräldrar.
Hasse lånade farsans garage och fixade med lysena på Johannas bil.
Sen blev det kaffe och fika.
 
Precis när vi klev innanför dörren här hemma, så ringde Molly och
ville komma och sova över hos oss.
Så nu har vi henne här som nattgäst.
Och nu ska jag gå ner och ha filmtajm med Molly....med snacks och dricka
och filmen "Rio" som Molly hade med sig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0