Linslusen.....

Idag har jag varit ledig från jobbet.
Tyvärr så vaknade jag med ryggont....  och det rikgit hugger till av smärta.
Vet ej vad jag har gjort... eller inte gjort för att få så ont?....
 
På eftermiddagen var jag och Hasse hem till brorsan och dom på kaffe.
 
Kvällens vävning hoppade jag över.... dels för ryggen och sen för att jag
skulle skjutsa Lina till en tatuerare.
 
 
 
 
 
Jag passade även på att fråga (och visa) tatueraren om det gick att fylla i miin tatuering
på den ena vristen....som ju har bleknat en hel del.
Det skulle gå att fixa till tatueringen.
Jag skulle återkomma efter nyår då han var fullbokad fram tills dess.
 
Molly var också med till tatueraren och det dröjde inte länge förrens hon var uttråkad och
började spexa och ha sig.....  för mig och kameran.....
Japp, hon är en riktig linslus!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0