Lucia......

 
Idag hade vi lucia på jobbet.
Det var en skolklass från Ludvika som var och lussade för oss.
Dom var så gulliga och söta.
 
 
 
 
Efter framträdandet blev det fika....kaffe, lussekatter och pepparkakor....och saft till barnen.
 
När jag kom hem från jobbet gjorde jag iordning lunchen och diskade och grejade i köket.
Sen blev det lite slötittande på tv:n..... och lite vila.
 
På eftermiddagen när Johanna kom hem, åkte vi (jag, Hasse, Johanna) och Molly
till Ludvika.
 
 
 
 
Vi var till Bergslagskonditoriet och fikade.
Jag och Hasse blev besvikna.... kaffe var så svagt så.....det gick inte att dricka det.
Och nej, vi klagade inte på det.
 
Efter fikat var vi in på Willys och handlade.
Där var det gott om trängsel....ja,, med andra ord: gott om folk.
Uscha meija....hur ska det då vara i julveckan?!?
 
Snart börjar "Skavlan". Det ska jag titta på.
Idag är ju prinsessan Madeleine och hennes man Chris med......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0