Morgonmys och sesamstänger......

 
Idag hade jag lite mysbelysning när jag åt frukost.
Tyvärr så är man oftast så stressad på vardagmornar, så man har inte riktig
"tid och ro" att äta frukost i lugn och ro och i sken av levande ljus.
Men jag hoppas på flera mornar då jag trots allt försöker att ta lite tid till lite "morgonmys"....
 
 
På jobbet hade jag fullt upp och arbetsdagen svischade förbi..... skönt.
 
 
 
 
Fick denna påse med sesamstänger av en kollega.... bara så där.
Jätteglad för det blev jag.
Dom är jätte goda!
Dom finns tydligen på Willys att köpa.
 
 
Senare på eftermiddagen var jag till Lotta och fick fötterna fixade.
Skööööönt!!!
 
Efter fotvården var jag hem till mina föräldrar och hälsade på dom en sväng.
 
Och innan denna dagen är slut så ska jag titta på Leif G W Persson och "Veckans brott".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0