Gott om baciller.....

Jag har varit och jobbat.
Idag på jobbet märktes det att det är en del manfall.
Det är många som är hemma och är förkylda och/eller har influensa.
Men det är även lika många som är på jobbet och snörvlar och hostar.... så
smittorisken är väldigt hög för tillfället.... tyvärr.
 
När jag kom hem från jobbet åt jag lunch och sen var det dags för min sovstund.
Måtte denna trötthet gå över snart!!!
 
På eftermiddagen kom Lars förbi på kaffe.
Trevligt!
 
Senare på eftermiddagen gick jag och Johanna ner till bibblan.
Jag lånade en bok och Johanna lånade några ljudböcker.
 
Kvällen har jag tillbringat framför tv:n med att bland annat titta på "Antikrundan".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0