Lugnet före stormen?,,,,,,,

Trots det soliga vädret idag, och att jag börjar känna mig
bättre och bättre, så har jag varit inne hela dagen idag.... och tagit lugnt.....
inför morgondagen.... när jag ska åka och jobba igen.
 
För har jag en jävla otur så ligger det en veckas jobb på mitt skrivbord....
massvis med papper..... som ska sorteras, rapporteras, registeras....osv.
Det återstår att se imorgon.....
 
Idag har jag kollat på skidåkning, både damernas och herrarnas.
Och nästa vecka börjar VM i skidåkning i Falun.
Det skulle vara en upplevelse att åka till Falun och titta på skidåkningen..... känna
pulsen och stämningen.... se kändisar..... och självklart se hur snabbt det egentligen
går för skidåkarna ute på spåret.
På tv:n är det lite svårt att se och avgöra hastigheten.
Men jag tror att det blir fullt med folk och att man har svårt att komma fram till Lugnet.
Man skulle nog har varit ute i god tid och beställt biljetter för länge sen.... tror jag.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0