Min soliga söndag......

Idag har vi haft strålande sol ute, men jag har hållt mig inne hela dagen.
 
Jag mår inte så där jättebra.... jag är fortfarande krasslig... till och från.... det är
som om förkylningen/influensan inte riktigt kan/vill bryta ut ordentligt.
Ena stunden känner jag mig febrig.... nästa gång är det lederna som värken...och nästa
stund har jag ont i huvudet....osv.
 
Jag har även jätteont i höfterna och däromkring.
Gårdagens pulsande i snön och de jättekliven jag gjorde bättrade på min värk ordentligt.... känner jag.
Jag har lite svårt att röra mig och det värker rejält hela tiden.
 
På dan kom Molly hit.
Vi var väl barnvakt åt henne, medans hennes föräldrar skulle åka upp till Borlänge och handla.
Jag passade på och frågade om dom kunde köpa en födelsedagspresent åt Molly, från Panduro.
Och det gjorde dom.
Skönt, då slipper jag stressa och åka upp till Borlänge i veckan som kommer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0