Nu har jag en kakburk.......

Våran arbetsmiljö fortsätter att vara åt det dåliga hållet.
Idag fick vi "stänga" igen några toaletter på grund av att det rasade ventiler och dylikt från taken.
Så nu har vi dåligt med toaletter och dom toaletter som är i bruk var upptagna nästan hela tiden idag.
Nästan så att vi skulle ha behövt sätta upp kölappar till toaletterna..... 
 
 
 
 
Jag fick mig en trevlig överraskning idag.
Den här fina kakburken fick jag av en arbetskamrat.
Jag blev jätteglad!
Jag har ju faktiskt suktat efter en sån här kakbruk ett längre tag....  och nu har
jag äntligen en sån!
 
På eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos mina föräldrar på kaffe.
 
Sen tidigare ikväll var jag iväg på vävningen.
Men det blev inte mycket vävt.... för jag glömde väl att ta med mig mina läsglasögon.... IGEN!
Nu när jag väver av så tunnt tråd så blir det lite suddigt att se utan glasögonen....
och då är det ju svårt att se om allt blir rätt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0