Status på sjuklingen......

Igår var det första dagen som jag kände att jag mådde lite bättre....
att influensan nog började släppa taget....
Bihålorna värker inte så mycket längre, är inte lika täppt i näsan, febern börjar nog lägga sig,
knappt någon huvudvärk, inte lika ont i lederna.....osv.
S-k-ö-n-t!!!
 
Men däremot har jag jävligt ont i musklerna runt höfterna, bäckenet, låren och vaderna.
Natten till igår var värst.
Jag kunde knappt sova på grund av smärtan när det drog i musklerna.... ja, typ
som vid ischias.
Jag var upp flera gånger på natten och gick runt på nedervåningen... samtidigt som
jag försökte stretcha musklerna, men då blev det bara värre.
Jag har även ont i musklerna på dagtid.
 
Inatt har jag också haft ont och varit vaken mycket.
Men det kändes ändå en aaaaaningen bättre än mot föregående natten.
Jag behövde inte gå upp och gå.... det gick att uthärda smärtan ändå.... med nöd och näppe.
 
Jaa-a.... är det inte det ena, så är det det andra.... suck.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0