Gulliga Sabine........

 
Idag när jag kom hem från jobbet och frissan, så låg detta kuvert och väntade på mig.
Åååh, så rolig och spännandet med "annorlunda" kuvert.... än bara dessa
vita fönsterkuvert som man annars får så många av......
 
Kuvertet kom från Tyskland och från Sabine!
Vilken trevlig överraskning.... och ännu trevligare överraskning fick jag när jag
öppnade kuvertet och såg vad som fanns i den.....
 
 
 
 
En personlig almanacka!!!
Jag blev och är jätteglad för den fina presenten!
 
Sabine har gjort en almanacka med hennes privata foton, från hennes liv och upplevelser.
Och till varje månads bilder har hon även skrivit en förklaring/berättelse om bilderna.
 
Det var så roligt att se alla dessa fina bilder och även få en liten inblick i
Sabines vardag genom de tillhörande texterna.
 
 
Tack, snälla Sabine för den fina och trevliga almanackan!!!
Tack för att du ville dela med dig av din vardag!
Det var gulligt gjort av dig!
Det uppskattar jag verkligen!!!
 
KRAM till dig!!!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0