Heltid igen och trött igen......

Igår började jag detta arbetsår med att jobba heltid igen.
Nu är det bara att hoppas att det ska gå bra.
 
Igår var det inte många själar på jobbet. Det är många som är lediga eller sjuka.
För min egen del passade det bra (då är det lugnare och mer arbetsro för min del),
för jag har så mycket att göra så här vid ett månadsskifte.... och som vanligt så var det
väldigt rörigt med från- och närvaron bland en massa anställda.
 
När jag kom hem från jobbet så var jag trött och jag tillbringade
resten av dagen hemma i lugn och ro.
 
Jag har även kommit in en jävla trötthetsperiod igen.
Jag är så trött... och jag har svårt att hålla mig vaken emellanåt.
Vet ej om det är för att jag snart ska fylla på med B12 igen och att det kanske
skulle ha behövts göras lite tidigare???
 
Idag började "Tour de ski", som jag och Hasse har tittat på.
Tyärr så satt jag mest och kämpade emot för att inte somna.... så själva
skidåkningen är lite flummig för mig.... ja, jag kommer inte ihåg så mycket.
 
Ja, ja... får se vad det blir resten av denna dagen?
En kamp mot tröttheten eller något annat?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0