Hur svårt ska det vara?!?!?!........

Så var det måndag och en ny vecka.
 
På jobbet hade jag fullt upp.... och rörigt.
Jag fattar inte att det ska vara så jävla svårt för vissa anställda att lämna in ett
läkarintyg när dom har fått ett.... eller att det ska vara så svårt att skriva i en
ledighetsansökan med fullständiga uppgifter.... eller något så enkelt som att
stämpla in när man kommer till jobbet och stämpla ut när man går hem.... osv....osv.
Det måste väl ändå vara den anställdes egna intresse att se till så att bidra med
med korrekta och fullständiga uppgifter ang. lönen?
Jag menar.... alla vill väl ha rätt på lönen när man väl får den i hand?
Ja.... suck..... man slutar aldrig att förvånas och undra över vissa människor här i världen......
 
Idag har jag även varit till sjukgymnasten och fått en omgång med laser i axlarna.
Jag blev även tejpad på den vänstra axeln.... den som gör mest ont för tillfället.
Det skulle göra så att mina muskler fick vila.... eller nått sånt?
 
Så ikväll blev det ingen vävning för mig....tyvärr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0