I vävstolarna.......

Måndag.....
 
På jobbet var det ungefär som det brukar vara..... mycket att göra och rörigt.... suck.
Byggarbetet gick också på högvarv.... det var ett jävla oljud.... rakt ovanför huvudet på mig.
Dom höll på och dona så jag fick skräp på mitt skrivbord.... som kom från taket.
 
När jag kom hem från jobbet så dröjde det inte länge förrens jag fick
besök av min mamma.
 
Sen vid 18-tiden var jag iväg och vävde.
Först tänkte jag hoppa över det idag med..... eftersom jag har extra ont i min vänstra axel.
Men bestämde mig ändå för att gå och väva ett litet tag och sen för att träffa gänget.
Det gick bra med vävningen medans jag höll på.... men visst....det smärtar
lite mer i axeln nu......
 
Här kommer i alla fall bilder på vad vi väver just nu.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0