Blev inte som jag hade tänkt mig......

Snart  är den tredje semesterveckan gjord.... och inget blev
som jag hade tänkt mig.
 
Exempelvis så har jag BARA varit ut på sjön, med båten, EN GÅNG!
En endaste sketen gång!
Jag hade ju hoppats på en semester med mycket båt och bad.
Jag har BARA badat i sjön EN GÅNG!
Katastrof, vill jag säga!
Fruktansvärt!!!
Skandaaaal!!!
 
Däremot har det blivit en hel del cyklat på semestern.
Kanske till och med för mycket.....?
 
Efter det att jag och Johanna var ut och cyklade fick jag mer ont i höfterna
och mest i den högra.
Tyvärr har värken inte blivit mindre, utan tvärtom.
Jag har så ont i och vid den högra höften så att jag har svårt att gå, stå och sitta.
Det  hugger till hela tiden.
Ja, så här ont har inte haft förut.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0