Brolle, Nanne och Boppers.......

Idag var jag ledig från jobbet....bara så där.... spontant.
Skönt med en lite längre helg.
 
Idag ÄNTLIGEN fick jag ta mitt första dopp, för i år, i poolen.
Åh, det var så skönt och svalkande!
 
Idag har Hasse varit till Västerås på motorcykeln.
Han och en kompis skulle ner till Power Meet och kolla läget.
 
Mot kvällningen tog jag och Johanna en tur på cyklarna.
Puuuh...det var lite för varmt....för mig.
 
Vid hamnen stannade vi till och tittade på fina bilar.... och väntade på att få
se en skymt av Brolle, Nanne Grönvall och Boppers.
Dom skulle komma till hamnen och sen åka båt till Söderbärke Parken där
dom ska uppträda ikväll.
 
Dom kom till hamnen.... en aning försenade.
Jag stog så långt bort ifrån dom så jag såg inte lilla Nanne bland allt folk,
men de andra såg jag.....när jag zoomade in med min kamera.... så gott det gick.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0