Hett dygnet runt.....

Fy Fabian vad natten till idag var jobbig och olidlig..... det var så hett!
Det blev inte mycket sömn för min del.
Ja, dagen idag har också varit het.
 
Vi har bara varit hemma.
Förutom Johanna som har varit på en dagstur till Stockholm.
 
Vi har varit ute nästa hela dagen.
Helena har varit hemma hos oss hela eftermiddagen.
Vi har plaskat i poolen, solat (ja, INTE jag), ätit, tjålat och fikat.
 
När vi skulle fika kom även Lina och Molly hem till oss.
Dom fikade med oss och sen var det poolen som gällde för Molly och mig.
 
Det var skönt i poolen idag.
Sista gången jag plaskade i den visade termometern på +27 grader.
Knappt så det svalkade.
 
Jag lyckades väl bränna mig mer idag....suck.... på och vid samma ställen som häromdagen.
Så nu svider det och gör ont i skinnet.... och bränns.....riktigt rejält.
Inte bra.
 
Nu ikväll har vi haft åska och en rejäl och lång regnskur.
Det ööööste ner vatten... och blåste rejält.
Gillas inte!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0