Nedräkningen har börjat.....

Personligen tycker jag att vi har haft skönt väder idag.
Regn och mycket svalara temperatur, än vad det har varit den sista tiden.
 
Förhoppningsvis får vi ut all denna heta, kvava och varma luften som vi har inomhus, genom vädring.
Vi har haft så in i h-lv-te varmt inne....trots att vi har haft öppna fönster på nätterna och
fläktar som står och går... dygnet runt.
 
Nu har nedräkningen börjat....nu ska jag "bara" jobba denna vecka, sen får jag äntligen semester.
Skööööönt!
 
På jobbet idag hade jag fullt upp... och det hade jag räknat med eftersom jag var
ledig i fredags.
 
Idag var vi några som lyxade till det på frukosten....vi åt räkmackor.
Vi "firade" att det är så många som gick på sin semester idag.... så det
blev lite lugnare och tystare för oss som fortfarande är kvar på jobbet.
:)
 
Våran nattgäst, Molly, åkte hem vid 14-tiden.
Då hade hon fått nog av oss!
:)
 
Jag har varit hemma hela dagen... och varit trött.
Men jag har inte sovit något efter jobbet, även om jag ville det.
Så om allt är som det ska, så borde jag ju somna tidigt ikväll och sova gott....eller ja......
bättre i alla fall än vad jag har gjort de sista dagarna.... i hettan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0