Blåsig och innehållsrik dag......

Idag har det gått i ett.....
 
Först så stressade jag mig igenom miin arbetsdag.
 
Efter lunchen var jag och Hasse hem till mina föräldrar i ett ärende.
Det blev det även fika.
 
Sen åkte vi till Röda Korset med flera kassar med diverse grejer och kläder.
Dom tog gladeligen emot kassarna.
 
Sen stannade vi till hos brorsan och dom och lämnade av en kasse med
lite olika grejer i.
Lina bjöd oss på kaffe.
Hasse fick i sig en kopp kaffe, medans jag nöjde mig med ett glas vatten.
 
När vi kom hem igen så var det städning på schemat.
 
Sen ville jag även hinna ut i blåsvädret, på kvällen, medans solen fortfarande
sken för fullt..... och samtidigt ta lite kort på omgivningen.
Jag tycker det är så skönt att vara ute när det blåser, om vindarna inte är kalla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0