Lupiner....fin bil....skolavslutning......

På jobbet hade jag fullt upp och samtidigt skulle jag packa ner
mina jobbgrejer i lådor och tömma skrivbordet.
För på eftermiddagen skulle mitt skrivbord bäras upp till det nya kontorslandskapet,
på övervåningen.
Så få se imorgon om jag har en ny arbetsplats?
 
På eftermiddagen var jag och Hasse ut och cyklade.
Vi tog en paus vid hamncafé och drack varsin kopp kaffe.
Sen stannade vi till vid Röda Bergas skolgård.
Där var det skolavslutning på gång.
 
Till kvällsmat idag blev det kinamat.
Mumma!
 
Tidigare ikväll var Lars förbi här hemma på kaffe.
 
 
 
Lupiner så långt ögat når.....
 
 
 
Bron vid gång- och cykelbanan vid Vikersvik....
 
 
 
På lång håll såg det ut som en björnunge, eller något liknande, klättrade upp för trädet....
 
 
 
Fin bil.....
 
 
 
Fasters fina söti-pötisar... uppklädda för skolavslutningen.....
 
 
 
Nellie och Molly var så fina i håret.....
 
 
 
Samling inför promenaden ner till kyrkan.....
 
 
 
Fasters söti-pöti såg så förväntansfull ut.....
 
 
 
Molly och hennes kompis.....
 
 
 
Nervöst och pirrigt att gå på sin första skolavslutning.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0