Molly, Pollyanna, Iris och Venus......

På jobbet hade jag fullt upp, men jag hade svårt att jobba....
för det var jätte svårt att finna arbetsro....
 
Idag började Mattias på sitt sommarjobb, som solstråle på ett äldreboende.... i tre veckor.
Och i samband med det så somnade grabben redan före klockan 19.00 idag....hahahhaaaa.
 
På eftermiddagen kom Molly och hälsade på + att vi var lite barnvakt åt henne.
Hon var här i några timmar och det var fullt ös på henne.
Vi pratade mycket....hon spexade och uppträdde mycket.... vi fikade ut på altanen....
ja, det blev en hel del bus också.
Mattias och Molly busade också en del.... till Mollys stora förtjusning.
 
När hon skulle hem, så tog jag och Hasse sällskap med henne hem.
Sen cyklade jag och Hasse på en lite kvällstur..... och jag passade på
att ta lite bilder på omgivningen.....
 
 
 
Denna staty heter "Pollyanna".
 
 
 
Någon har försett "Pollyanna" med ett halsband och en bandana.
 
 
 
Denna andmamman hade en stor kull..... 10 st ungar!
 
 
 
Gul strandiris.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blå strandiris
 
 
 
Någon har försett statyn " Venus med flätor" med en rosa tröja.
Såg även träd, stolpar och räcken som var inklädda med textilier.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0