Som ett gympass.....

Idag kom Johanna förbi på jobbet, efter det att hon hade
gjort ett ärende i Ludvika.
Eftersom det var alldeles när jag skulle sluta för dagen, så undrade
hon om vi skulle gå ut och äta någonstans.
 
 
 
 
Vi var till Åhlens resturangen och åt.... panerad rödspätta, kokt potatis och remolaudsås.
Mums, det var gott!
 
 
 
 
När vi ändå var inne på Åhlens så gick vi en snabbvända förbi kläderna.
Där hittade vi en strandtunika (bilden ovan) som vi båda köpte.
Hmmm...kanske inte riktigt min stil.... men stunt samma... jag ska ju bara ha den på mig
när vi är ute på sjön....tror jag....
 
 
Efter Åhlens åkte vi hem och jag fick sova en stund innan det var dags för mig
att åka till Ludvika igen.
Jag skulle till sjukgymnasten och göra ett test.... där han skulle kolla/testa min
rörlighet osv.
 
Puuuuh!!!.... han höll på i ca en timme och gjorde olika fysiska tester på mig.
Efteråt kändes det som om jag hade gjort ett gympass.... jag var svettig och slut.
Och på köpet fick jag mer värk.... här och där på kroppen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0