Allt mellan Portugal och semlor......

Vid 11-tiden kom brorsan och hämtade Molly.
 
På eftermiddagen åkte jag och Hasse till Säter.
 
 
 
 
 
 
 
Vi var bjudna hem till Anette och Henke på mat.
Vi fick hemgjord vitlöksgratäng, vitlöksmarinerad och stekt fläskytterfile och sallad.
Mumma!
Det var så gott!!!
Alla åt vi oss fördärvade.... mer eller mindre.
Så efter maten vilade vi lite.
Sen blev det kaffe.
Och självklart hann vi prata om det mesta.... allt från var exakt Portugal ligger...
till hur många semlor vi hade ätit.....
 
Vi hade det jättetrevligt och roligt och tiden den bara flög iväg.
 
 
 
 
 
 
 
Till slut var det dags för mig och Hasse att åka hemåt.
Jag tycker det är lite "otäckt" att åka vägen mellan Smb och Säter när det är mörkt ute.
Det är ju så mycket älg efter den vägen, men idag såg vi inga.... tur.
 
Ja, jag tycker det är lite obehagligt att åka efter alla vägar när det är mörkt... och
det just för att man har svårare att upptäcka djur som kommer spriingades ut på vägen.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0