Ända ner till hjärteroten......

Idag hade jag en hemsk dag på jobbet.... men jämfört med gårdagen så
var denna dag en aaaaaningens mindre hemsk.... men bara en aningen... ingen mer.
Och jag hann få färdigt lönerna för februari månad!
Puuuuh.... fick allt färdig bara några minuter före innan det var dags för mig att stämpla ut
och åka hem.....
 
Efter jobbet var jag tvungen att sova en stund... jag.var så slut och trött....mentalt.
 
På eftermiddgen kom min mamma förbi här en sväng.
 
Senare på eftermiddagen var jag förbi hemma hos brorsan och dom och fikade
och träffade alla i familjen.
Trevligt!
 
När jag skulle hem så fick jag ett en väldigt fin teckning av Molly.
 
 
 
 
Den värmde ända ner till hjärteroten!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0