Efter sjön och inne på kyrkogården.....

Idag blev det ännu en morgon med härligt solsken när jag åkte till jobbet.
Fast idag spelade dom inte "Solsken till mig" :)
 
På jobbet hade jag fullt upp och arbetsdagen gick fort förbi.
 
När jag kom hem efter jobbet slocknade jag framför tv:n.
Vid 14-tiden vaknade jag av att mobilen ringde.
Det var Molly som undrade om vi var hemma och om dom kunde komma förbi på kaffe.
Det kunde dom och hela familjen kom förbi på fika.
Roligt!
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse ut i det sköna och soliga vädret.
Vi tog en promenad efter sjön och inne på kyrkogården.
Och jag passade på att ta lite bilder.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0