En tur till Skönvikt.....

 
Idag på förmiddagen var jag till Skönvikt på 1-års kontrollen..... som ju var ca 4,5
månad försenad..... men som ändå gick bra.
Visserligen ska jag lämna "nya" prover, för proverna inför 1-års kontrollen var ju tagna
i början på oktober förra året.
Läkaren tyckte att vi kunde kolla upp hur "jag mår" idag.
 
Johanna var med mig som sällskap idag.
Trevligt!
 
När vi kom till Skönvikt så hann vi inte sitta så länge inne i väntrummet förrens
brandlarmet gick.
Fast först fattade vi inte att det var brandlarmet..... sen såg och hörde vi hur personalen
var fundersamma över larmet.... för det hade inte meddelats att det skulle vara någon
brandövning idag.... men att det nog var bäst att vi alla gick ut.
Sagt och gjort!
Efter en stund kom någon och talade om att det var en brandalarmsknapp som någon hade
tryckt på och utlöst larmet.
En brandbil hann också komma innan "dramat" var helt över.
 
Efter ett tag var det i alla fall dags för mig att delta i en gruppträff med dietisten.
Gruppen var väldigt liten.... vi var bara två som deltog.
När gruppträffen var över så var det nästan en timme kvar tills jag skulle träffa läkaren.
Så då gick jag och Johanna ut på en promenad.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När läkarbesöket var avklarat gick jag och Johanna till resturangen som finns på Skönvik
och åt av dagens buffé.
Jag åt rödspätta med remouladsås och grönsaker.
Mmmm....gott!
 
Sen åkte vi hemåt.
Men först var vi förbi på Konsum och handlade lite.
 
På eftermiddagen har mina föräldrar varit förbi här en snabbis.
 
Snart är det dags för mig att bege mig till vävningen och fortsätta att väva på min löpare.
 
Och innan denna dag är helt slut så ska jag även titta på den spännande
serien "Jordskott" på SVT1 kl. 21.00.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0