Första morgonen för i år......

 
Idag när jag åkte till jobbet SKEN SOLEN!!!
Åh, det är första morgonen, för i år, som solen är uppe när jag åker till jobbet.
Man blir ju genast "piggare och gladare" av att se solen.
Och min morgonstämning blev ännu mer på topp när dom spelade "Solsken för mej"
med Östen med resten i radion.
Vilken bra start på morgonen!
 
Meeeeen tyvärr så försvann mitt pigga och glada morgonhumör när jag kom
till jobbet..... när jag kom till "verkligheten" igen.....
 
Suck... ja, ja... säg det som varar länge?!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Den låten blir man glad av. =)

Svar: Ja :)
jagjaana.blogg.se

2015-03-12 @ 19:23:44
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0