Ont överallt....

Igår när jag åkte till jobbet såg jag årets första svanpar.
Svanar är ju så fina och ståtliga.
 
På jobbet är det sig likt..... usel arbetsmiljlö och mycket att göra.
Jag är helt slut när jag kommer hem från jobbet.
Det som tär mest... tror jag... är all denna oljud runt omkring en.... det är allt
från högljudda och pratglada arbetskamrater till oljud från bygget ovanför oss.
 
Idag har jag även varit till sjukgymnasten.
Just nu har jag ont överallt.... ja, nästan i alla fall.
Jag fick laserbehandling och massage i mina onda höfter.
Min vänstra axel är tejpad igen.
Jag är lite sned i kroppen.... jag har låsningar i hela skulderpartiet och
sen var jag lite krokig i svanken... men inget av detta blev åtgärdat idag....tyvärr.
Det blir nästa gång....tror och hoppas jag, den 10 april.
Lite långt tid till dess, men även här är vårdköerna långa......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0